vrijdag 27 januari 2012

A'dam & me

Gister was ik een dag naar mijn broer & zijn vriendin in mijn favoriete stad: Amsterdam. Het weer was verschrikkelijk (hallo motregen) maar ik heb een super leuke dag gehad :D

Er was één specifieke winkel waar ik heen MOEST. Namelijk dé winkel voor cd's en dvd's. De Fame. Wat ga ik die megastore missen :( het is namelijk het laatste weekend dat de megastore aan de Kalverstraat open is! Daarna maakt Fame een doorstart in Magnaplaza. De sale was gigantisch en er is bijna de hele dag live muziek. Ik kocht er maar twee dvd's maar ben er ruim een uur geweest haha.

De twee dvd's die ik kocht! Min de vaste klanten korting betaalde ik 9 euro.
Toen gingen we naar de andere winkel waarvan mijn hart sneller gaat kloppen: het ABC book centre. Deze winkel zit aan het Spui 12 en heeft een gigantisch assortiment Engels talige boeken en special interest boeken. Kunst, kookboeken, handwerken, film, mode en ook een he-le-boel buitenlandse tijdschriften. Eigenlijk moet je deze winkel niet ingaan als je op een laag budget leeft like me, maar de sfeer maakt me al gelukkig. Ik kocht "The Lo-down" van Lo Bosworth. Een chicklit achtig boek over liefde & relaties geschreven door een The Hills "actrice". Een heerlijk boek om niet bij na te denken haha.

Toen kwamen we nog langs The body Shop en de DA op de Leidsestraat (aanraders!), hier kocht ik Hand Cleanse gel met mango geur & een snel drogende top coat van Mavala.


Met beide ben ik erg blij! Ik had al een hand cleanse gel maar die is bijna op en van de zeep op openbare wc's drogen mijn handen altijd enorm uit :(.

In een Chinese supermarkt kocht ik ten slotte nog twee zakjes met een soort van tussendoortjes.
De verpakkingen van Chinees eten zijn altijd zo leuk!

Verder hebben we nog lekker gegeten met zijn drieen, heb ik geknuffeld met hun katten en om 19.00 uur ging ik weer op naar huis. Vandaag ga ik weer leren en straks heb ik een hospiteeravond. Let's hope for the best :)

3 opmerkingen:

  1. leuk allemaal! Dat boek klinkt ook goed :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met hospiteren meis en wat een heerlijke dvd's!
    En het ABC boek center wordt echt een hel voor mij om het elke keer voorbij te moeten lopen als ik straks in A'dam woon :|
    xx

    BeantwoordenVerwijderen