zaterdag 28 januari 2012

Tag: question + answer

Ik werd door Emma getagd met elf vragen die zijzelf bedacht. Een (als je het mij vraagt) veel leukere manier van taggen dan een ABC-tje ofzo. Dus here we go!

The Rules
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 questions for the people you tag to   answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.” You legitimately have to tag 11 people.


The Answers

1. Als je zou mogen kiezen tussen fulltime werken of huismoeder, wat zou je kiezen?
Aaargh lastig!  Aan de ene kant wil ik graag werken als ik 'later groot ben' maar ik wil ook niets missen van het opgroeien van mijn kinderen. Ik denk dat ik in de eerste jaren stay-at-home-mom ben en daarna weer ga werken.
2. Wat is je favoriete quote of uitspraak? 

 
3. Welk liedje staat voor jou voor het jaar 2011?
Deze vind ik lastig. Ik denk niet echt in muziek haha. Mijn favoriete album van 2011 was Adele - 21 maar qua lyrics heeft dit album dan weer niets met mijn jaar te maken.
4. Op welke beslissing van de afgelopen vijf jaar ben je het meest trots?

Wooah, vijf jaar is lang hoor! Vijf jaar geleden zat ik in mijn examenjaar van de middelbare school. Ik heb toen gekozen om na mijn VMBO-T gewoon MBO te gaan doen ipv HBO. Hier ben ik nog steeds erg blij om.
5. Welke blogger inspireert jou?
Dat zijn er meerdere! Swedish love affair vindt ik denk ik het aller leukst. De foto's van Antonia zijn prachtig en de artikels lekker kort maar toch gevuld.
6. Wat is jou beste eigenschap? En waarom is deze eigenschap zo goed/belangrijk?
Ik kan goed overzicht houden en plannen, deze twee eigenschappen zijn natuurlijk erg handig op school en in mijn (toekomstige) baan maar in het dagelijks leven ben ik er ook erg blij mee. Ik ben bijna nooit te laat en weet precies wat ik nog moet doen.
7. Favoriete stad van de wereld, en wanneer ben je er geweest?
Berlijn! Ik ben gek op Berlijn. Ik ben er met school geweest in -denkt- 2009. Ik vind het een super inspirerende stad met zoveel verschillende kanten en verhalen. Ik hoop snel weer te gaan :)
8. Hoe belangrijk is jou huis/inrichting voor je?

Toch wel erg belangrijk. Ik investeer er niet heel veel in maar het is wel erg belangrijk voor me dat het er netjes en rustig is. Verder hecht ik veel waarde aan ruimte. Een superkleine kamer zou niets voor mij zijn haha.
9. Hoe voel jij je op dit moment?
Lekker ontspannen! Tussen het leren door bloggen & Pretty Little Liars kijken.
10.Wat is je droombaan, of het nou haalbaar is of niet?
Dat is ook al zo'n lastige vraag.. ik heb heel veel droombanen haha. Maar als ik alles mag noemen, haalbaar of niet, dan zeg ik Hoofdredacteur bij de Franse Vogue.
11.Wat is je grootste blunder?

Euh.. ik heb geloof ik nooit 'grote' blunders gehad. Eerder elke dag een kleine haha. Bij bijvoorbeeld de supermarkt dicht bij mijn middelbare school hadden ze zo'n mat liggen als je binnenkomt. Hier ben ik meer dan eens over heen gevallen. En toen ik mijn boeken op moest halen voor het 4e jaar kon ik mijn schooltas niet vinden, heb ik maar plastic tassen meegenomen haha.

The Questions:
1. Wat maakt jou gelukkig/vrolijk?
2. Grootste wens voor 2012?
3. Als welke kleur zou je jezelf omschrijven?
4. Favoriete must see dvd?
5. Wat doe je aankomend weekend?
6. Hoeveel blogs volg je?
7. Welk dier zou je het liefst als huisdier willen (realistisch of niet)?
8. Wat was je grootste angst als kind?
9. Heb je een veterstrikdiploma?
10. Wat vind je het leukst om te lezen op iemand anders zijn/haar blog?
11. Mag ik je handtekening?

Getaged door mij:
Volgens mij heeft iedereen die ik volg/mij volgt 'm al zo'n beetje gehad. Dus ik heb geen 11 mensen getaged. MAAR, mocht je 'm nog niet gehad hebben & er niet bij staan: take it :) en als je geen blog hebt: post de vragen in de comments!

1. Noortje
2. Laura
3. Laura + Stark

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het taggen, maar ik doe eigenlijk niet aan tags! Maar ik kan de vragen wel hier beantwoorden als je dat goed vindt :)


    1. Wat maakt jou gelukkig/vrolijk?
    Mijn familie, vrienden, schrijven, lezen, post krijgen haha.
    2. Grootste wens voor 2012?
    Hmm, dat het een goed jaar wordt :)
    3. Als welke kleur zou je jezelf omschrijven?
    Blauw.
    4. Favoriete must see dvd?
    Amelie.
    5. Wat doe je aankomend weekend?
    Weet ik nog niet, misschien wat drinken met vriendinnen.
    6. Hoeveel blogs volg je?
    Geen idee, heel veel!
    7. Welk dier zou je het liefst als huisdier willen (realistisch of niet)?
    Een kat!
    8. Wat was je grootste angst als kind?
    Ehm nou ja, ik was verlegen, dus ik denk bij mensen zien die ik niet ken.
    9. Heb je een veterstrikdiploma?
    Oui :D
    10. Wat vind je het leukst om te lezen op iemand anders zijn/haar blog?
    Persoonlijke dingen vind ik altijd wel leuk.
    11. Mag ik je handtekening?
    Nee! :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je 'm toch invult! Toch jammer van die handtekening haha.

      Verwijderen
  2. 1. Wat maakt jou gelukkig/vrolijk?
    Sneeuw! En dan vooral een lange wandeling met Jan en de honden :) Jammer genoeg met ik het alle 3 missen in Gent :(

    2. Grootste wens voor 2012?
    Dat ik diploma mag halen!! Nog maar 5 maanden

    3. Als welke kleur zou je jezelf omschrijven?
    Roze!

    4. Favoriete must see dvd?
    Moulin Rouge..

    5. Wat doe je aankomend weekend?
    Winkelen, eten, relaxen in Gent met een vriendinnetje :)

    6. Hoeveel blogs volg je?
    Pfff, te veel..

    7. Welk dier zou je het liefst als huisdier willen (realistisch of niet)?
    Hond, het liefst zo'n super zielige uit het asiel die een tweede huisje verdient!

    8. Wat was je grootste angst als kind?
    Een haai in het zwembad van mijn opa en oma...

    9. Heb je een veterstrikdiploma?
    Nee :(

    10. Wat vind je het leukst om te lezen op iemand anders zijn/haar blog?
    Reistips, mustsee, mustdo's, persoonlijke dingen en diy!

    11. Mag ik je handtekening?
    Ja hoor, waar mag ik hem zetten?

    BeantwoordenVerwijderen