dinsdag 24 januari 2012

Cleanin' like crazy!

Op verschillende blogs kwam ik het 'een kastje/laatje per dag'-project tegen. Een perfect project voor mij aangezien mijn kamer na deze stressvolle weken eruit ziet als een vuilnisbelt gekruist met uitverkoop bij de Zara en een beetje studentikoze nog-niet-gedane-afwas.


Aangezien ik deze weken wel moet leren besloot ik te beginnen met mijn bureau. En aangezien de nagellak verzameling daar onder staat heb ik deze ook meteen onder handen genomen. Zie hier de voor & na foto's!


Het bureau
En mijn verzameling past weer in twee dozen!
Ondertussen heb ik al meer hoekjes/plekken in mijn kamer aangepakt maar ik ben vergeten 'voor' foto's te maken dus dat verschil kan ik niet laten zien. Het voelt echt goed om de boel weer een beetje op orde te hebben! Deze week hoop ik meer laatjes/kastjes/plekken op te ruimen.

5 opmerkingen:

  1. Wouw dat is wel een heel verschil xD!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit :) Ik heb gisteren ook mijn bureau opgeruimd met een leuk muziekje, jeej.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig geweest! Dat bureau had ook wel een opruimsessie nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig geweest :) Wat veel spullen op dat bureau zeg, haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Ziet er goed uit, moet ik hier ook maar eens doen met dat leren. Kwam er net achter dat ik je niet eens volg met bloglovin´ maar er wel elke keer op kijk..
    Maar dat is gefixed :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen