woensdag 18 januari 2012

Do or die

Even een blog-break van al het schoolwerk :)
Mijn rok is ingeleverd (een 7) en de twee grote verslagen van vandaag ook.
Last minute werd een weven praktijk examen ingelast en ook dat zit er nu op.
Tijdens zo'n examen moet je een eigen ontwerp maken op de computer met verschillende bindingen zodat de weefmachine het zou kunnen weven. Erg lastig!

Dus als we het hebben over do or die.. I did!

Maar er is een last van mijn schouders gevallen nu dit er alvast op zit.
Voor vrijdag moet ik nog handmatige werktekeningen maken, hopelijk komt dat ook goed :)

Dan heb ik NOG een filmpje, dit filmpje heeft mij vandaag door de dag geholpen haha.


Ik ga nu weer verder met huiswerk maken, donderdagavond heb ik namelijk ook nog een nieuwjaarsgala van mijn studievereniging! :)

1 opmerking: