maandag 16 januari 2012

Uitgestorven?

Neeee! Dino's, die zijn uitgestorven!
Het zit zo: afgelopen week & deze week zijn de mega inlever weken bij mij op school.
Alles moet in één klap af en er worden op het laatst her en der opdrachten toegevoegd.

Vanmorgen stond ik om 05:15 uur naast mijn bed om een tentamen te maken,
morgen moet mijn zelfgemaakte rok naar eigen ontwerp ingeleverd,
woensdag moet het grote project + het grote design & styling verslag ingeleverd &
vrijdag moet de confectie map af (een heleboel proefjes en handmatige werktekeningen).

Kort samen gevat: ik ben druk. Drukker dan ik verwacht had. Zo druk dat ik nauwelijks tijd heb om mijn kamer op te ruimen, te slapen of om eten te maken. Het zal jullie dan ook opgevallen zijn dat ik ook nauwelijks blogs bezoek. Volgende week ben ik back in the game!



En om dan af te sluiten met iets leuks: dit filmpje kwam ik gister tegen, super mooi gemaakt!

4 opmerkingen: