vrijdag 20 januari 2012

I'm like a bird/elephant

Standaard draag ik een aantal sieraden. Een ring die ik kreeg voor mijn middelbare school diploma, 3 zilveren oorbellen per oor en.. een kettinkje!

Lange tijd was dat de zwaluw ketting, een zilveren ketting die ik kreeg van Lief toen we net samen waren. Ik ben erg gek op deze ketting maar er is een maar. De vleugels prikken in mijn huid.

Vorige week begon ik vast met het bij elkaar zoeken voor mijn outfit voor het nieuwjaarsgala toen mijn moeder met haar gouden olifant kettinkje aan kwam zetten. Deze droeg ze toen ik & mijn broer nog klein waren dus ik was 'm alweer een beetje vergeten. Mijn liefste mama stelde voor dat ik de ketting zou dragen en sindsdien hangt er een olifant om mijn nek!

Het is een erg subtiel kettinkje en ik ben er erg blij mee, het is gemaakt van echt goud dus ik hoef me geen zorgen te maken om uitslag. Op het moment dat ik dit typ (donderdagochtend) is mijn gala outfit nog steeds onbekend...  

1 opmerking: