maandag 2 januari 2012

Waarom je horoscoop lezen belangrijk is

Van maandag tot en met vrijdag ga ik bijna elke ochtend met de trein naar school. En bijna elke ochtend lees ik dan een krant. 's Ochtends lees ik graag eenvoudige informatie dus de horoscoop is favoriet. Nu merk ik dat de horoscoop vreselijk ondergewaardeerd wordt tegenwoordig dus ik leg het even uit: waarom je horoscoop lezen belangrijk is en in je voordeel kan werken.

Horoscoop van lief

Vaak staan er in mijn horoscoop vreselijke dingen (dat mijn dag hopeloos is, dat Saturnus roet in het eten gooit van mijn plannen en ik een financiële tegenvaller krijg). Volgens mij heeft de astroloog van de Metro een hekel aan iemand met het sterrenbeeld maagd.

Maar aangezien ik toch anderhalf uur heb, lees ik ook wel eens de horoscoop van mijn vriend. En daar komen toch leukere dingen uit! (is diezelfde astroloog zelf toevallig Vissen?) Zoals bijvoorbeeld bovenstaande afbeelding. Deze afbeelding stuurde ik door naar lief en resulteerde uit eindelijk hierin:

spareribs eten @ Grillmasters!
Dat is het horoscopenlezen toch wel waard? En mocht je nu geen partner hebben, of één die niet zo goed is met hints. En je eigen horoscoop staat alleen vol met pech en het komt erop neer dat het hele sterrenstelsel tegen je is: dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En als alles dan daadwerkelijk mis gaat, tsja, dan lag dat toch echt aan de stand van de maan.

1 opmerking: