zondag 29 januari 2012

Week update

Maandag
Presentatie van het project! Er ontbrak één deel (vergeten te plaatsen: aaaah! >:( ) dus dat moet er nog bij in en dan hebben we het gehaald. Yay!

Dinsdag
Naar de tandarts, dit vind ik echt verschrikkelijk. Ik heb namelijk een ontzettend slecht gebit dus meestal voel ik de bui al hangen. Maar! deze keer geen pech voor mij, ik kan er weer 6 maand tegenaan.

Woensdag
De gala foto's staan online! Aanschouw mijn outfit: roze paillette jurk, zwarte panty + zwarte hakken (niet op de foto maar neem maar van mij aan dat het zo is) en dubbele vingerring met grote zwarte steen.
Lief, vriend M. ik, vriend R., vriendin J.
Het is trouwens niet alsof ik mezelf zoveel belangrijker vind dat de rest wazig is gephotoshopt. Maar mijn vrienden hebben nooit om hun hoofd in een logje gevraagd, vandaar haha.

Donderdag
Dagje naar Amsterdam!

Vrijdag
Leren & hospiteren

Zaterdag + zondag
Leren, leren, nog meer leren en dan nog een beetje leren.

3 opmerkingen: