dinsdag 3 januari 2012

Gelezen in tweeduizendelf

Van boven naar beneden

Jonathan Safran Foer - Extremely loud & incredibly close
Aanrader? Ja!

Elizabeth Gilbert - Eat pray love
Aanrader? Ja!

Bushnell - The Carrie diaries
Aanrader? Vooral als SATC fan: ja

Bushnell - Summer and the city
Aanrader? Als SATC fan & als je nummer 1 gelezen hebt: ja

Marcel Möring - Een vrouw
Aanrader? Vervolg op 'twee vrouwen' van Mülisch, Ja!

Kader Abdolah - De kraai
Aanrader? Ja!

Charlotte Roche - Vochtige streken
Aanrader? Echt een goed boek is het niet, maar ik vond het leuk om te lezen. Misschien dus :)

Lieve Joris  - Een kamer in Caïro
Aanrader? Ja

Arnon Grunberg - De heilige antonio
Aanrader? Ja

Stephen Clarke - Lente in Parijs
Aanrader? Ja!

Nicollo Ammaniti - Ik en jij
Aanrader? Ja!

Ben Tiggelaar - Dromen, Durven, Doen
Aanrader? Ja

Cami Walker - 29 geschenken
Aanrader? Ja!

Jacoba van Velde - De grote zaal
Aanrader? Ja!

Niet op de foto:
Language Myths
Aanrader? Ja!

Marischa Pessl - Calamiteitenleer voor gevorderden
Aanrader? Moet ik zelf nog uitlezen hihi.

Ik hoop dit tempo een beetje op te houden in 2012, er liggen nog wat boeken klaar en zoals je kon lezen ben ik nog bezig in 'Calamiteitenleer voor gevorderden'. Ik hoop nog heel wat tripjes naar het American Book Centre te maken, en natuurlijk lees je mijn mening over de boeken gewoon hier :) Iemand nog aanraders?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf nu bezig in 'De man die vrijwillig naar Auschwitz wilde' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt aardig wat gelezen en je raad ze allemaal dan ga ik toch eens kijken wat voor boeken het zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat viel mezelf ook al op haha, maar ik denk dat dat komt omdat de boeken waar ik echt niet door heen kom niet als 'gelezen' beschouw. Alleen vochtige streken heb ik puur uit nieuwsgierigheid gelezen en dat was dan ook een 'mwah' geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien ga ik een paar van je tips wel opvolgen. Als ik de tijd ervoor heb nadat ik de stapel die hier klaarligt heb uitgelezen, haha ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Kraai heb ik nog niet gelezen. Dus die ga ik zeker eens proberen. Hij ligt al in kast in ieder geval haha.

    BeantwoordenVerwijderen