maandag 13 februari 2012

De week in foto's!

Station Antwerpen
Afgelopen vrijdag ging ik een dagje met de studievereniging naar Antwerpen voor een expositie in het MoMu.

De expositie in het MoMu
Enn dat was niet het enige museum dat ik deze week bezocht! Woensdag ging ik namelijk voor school naar de Twentse Welle. Een museum dat met name over de geschiedenis van Twente gaat. Hierbij kun je dus denken aan een skelet van een mamoet (zie foto) maar ook aan de geschiedenis van de textielindustrie.

Verder was bijna iedereen jarig deze week! Mijn agenda stond vol verjaardagen en ik ben alsnog bang dat ik iemand vergeten ben. Op weg naar de verjaardag van mijn schoonpapa stonden vriendje & ik even op het ijs. Nee, niet geschaatst :(


Verder kreeg ik een aantal cijfers terug, de meeste zijn wel goed maar over twee ben ik toch wel teleurgesteld. Maar! Geen man over boord, ik heb nog herkansingen en al met al ziet het er helemaal niet zo slecht uit. Ik zeg: een nieuwe week, nieuwe kansen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten