dinsdag 14 februari 2012

Lekker eten op 14 februari

Er zijn veel mensen die 14 februari een stomme datum vinden, iets met een feestdag. Schijnt heel commercieel te zijn en vooral niet leuk voor mensen die single zijn. Ik heb geen hekel aan Valentijnsdag (there, I said it!) zoals ik al eerder zei houd ik van alle feestdagen. En ik snap het grote probleem rond Valentijn nooit.

Argumenten als 'je hebt zoveel dagen in een jaar, waarom zou je alleen de 14e van februari lief zijn?' doe ik zelfs af voor slap. Ik zie het namelijk niet als DE dag om lief voor mijn vriendje te zijn. Eerder als een extra dag waarop je tijd maakt voor elkaar. Een dag waarop we allemaal gewoon eens niet zeiken en door een roze bril kijken ook al is er helemaal geen rede voor. Plus, we eten ook het hele jaar best lekker.. maar met kerst eten (ook) alle ongelovigen opeens extra lekker. Totaal onnodig maar niemand klaagt.

DUS we gaan allemaal lekker eten vandaag. Voor onszelf, met onszelf of met de hele wereld. Dat maakt niet uit! Koop dat ene lekkere broodje voor jezelf, ga muffins bakken, neem een collega mee uit lunchen.

Liefde gaat door de maag en de liefde voor jezelf is toch echt het belangrijkst + doorgaans de langste relatie die je hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten