dinsdag 7 februari 2012

Het jaar dat ik dertig werd

Zoals je gister las heb ik meer tijd om te lezen en dat is gelijk merkbaar! Vorige week las ik namelijk 'het jaar dat ik 30 werd' van Aaf Brandt Corsius uit. Alsof het niets is.

In dit boek is een stel columns samengevoegd en gebundeld uit het jaar dat Aaf 30 werd. Ik ben gek op de manier waarop Aaf schrijft dus ik las het zo achter elkaar door met een lach op mijn gezicht. De columns gaan over hele gewone dingen, maar tussen de regels door lees je dat Aaf worstelt met de dingen waar veel vrouwen mee worstelen. Dingen als huisje, boompje, beestje-stress. Maar dan niet op een vervelende manier, gewoon zoals het bij haar ging.



Is het een aanrader? Als je van haar schrijfstijl houd en geen moeite hebt met het feit dat je columns leest en dus niet één verhaal: ja.

4 opmerkingen:

  1. Columns lezen vindt ik heerlijk want het is kort en bondig meestal je leest het vaak gemakkelijker weg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees bijna nooit wat van haar. Maar het thema klinkt in ieder geval wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit iets van haar gelezen, maar ik hou wel van columns! Toch maar eens proberen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen