dinsdag 21 februari 2012

'een kastJE per dag'

In het kader van een kastje per dag besloot ik het boekengedeelte van mijn kast op te ruimen. Het was redelijk een chaos en ik heb twee boeken weggegooid, geen enorme score: maar toch! Er is weer meer ruimte haha. 


Ik zal even de foto van hoe het nu is los laten zien, het was half zes toen ik klaar was met opruimen dus de foto is wat donker.


Van boven naar onder:
1e rij: de 'grote' kunst + textiel boeken
2e rij: links mode/textiel boeken, rechts kunst boeken
3e rij: Nederlandse literatuur
4e rij: Romans, Nederlandse literatuur & vertaalde literatuur
5e rij: Engelse Literatuur, Engels talig
6e rij: dvd's en video's.

Mijn schoolboeken, oude kinderboeken en kookboeken liggen in een ander deel van de kast. Dat deel moet ik binnenkort ook maar eens uitzoeken... 

3 opmerkingen:

  1. Haha, de boekenkast is altijd een enorm gepuzzel om alles er netjes in te krijgen. Ik ga binnenkort ook maar al mijn kasten langs om te kijken wat ik wil bewaren en wat er weg mag, voordat ik ga verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, the after foto :)

    BeantwoordenVerwijderen