woensdag 15 februari 2012

Favorieten to buy/to do

Een lijstje met dingen die ik graag wil gaan doen of kopen.

1. Naar de film 'incredibly loud and extremely close'
Vanaf 8 maart in de bioscoop en ik moet deze film echt zien! Het boek heb ik al gelezen en het is een echte aanrader.

2. Taschen reisgidsen
In deze box zitten reisgidsen voor Londen, Parijs, Berlijn en New york. Gesorteerd op 'hotels, restaurants en shops'. De vormgeving is enorm mooi gedaan. I like!

3. Sauna time :)
Na een aantal hele drukke weken ben ik er wel weer aan toe: naar de sauna! Lekker een dagje relaxen en zweten/zwemmen met vriendje.

4. OPI Holland collection



DE leukste collectie ooit! Ik heb twee flesjes op het oog die ik heel graag wil hebben maar het is hier in de wijde omgeving niet te krijgen. Tijd om richting het westen te gaan heb ik momenteel ook niet maar ik blijf hoop houden! 'Gouda, Gouda wooden shoes' en 'Did you ear about van Gogh?' have to be mine!

5. De hele week zeroes request luisteren!
Ik ben gek op de 90's reqeust van 3fm maar de zeroes zijn ook erg leuk. Ik zet sowieso tijdens het opstaan altijd de radio aan maar nu toch echt heel wat vaker.

1 opmerking: